Tack för snickerskakorna!

Oj, nu var det längesedan jag skrev något här. Jag hade en superbra födelsedag och det var jätteroligt att Mamma och systrarna kunde komma, även om Lotta var förkyld och så.

Tack Lollo för snickerskakorna, dom var otroligt goda. Jag tycker absolut du ska fortsätta med din nya hemmafruhobby, haha!

Jag är tillbaka i Kalmar nu och har börjat skolan idag igen. Roligt att träffa alla här igen. Daniel åkte med mig hit ner. Blev bäst så. Han är ju ändå sjukskriven och jag hade så mycket packning. Inte roligt att åka heller när jag var så förkyld.


Imorgon åker jag till Stockholm. Ska gå på Formexmässan hela helgen (eller åtminstone två eller tre dagar) och bo hos Isabell och Andreas. Kul att träffa dom! Blir väl en sväng till stan också och kanske kunna fynda lite på REA-slutspurten. Love REA!



Nej, nu ska jag gå och laga lite mat. Potatis- & purjosoppa står på dagens meny. Mm, visst är det gott med soppa?


Puss!♥




 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hörde av Irene att du skulle gå på Formex! Hon kommer säkert att berätta att jag stod och gapade en lång stund för att sedan meddela att jag är riktigt avundsjuk!! RIKTIGT AVUNDSJUK ALLTSÅ!!!

Ha kul, tänk på mig och hälsa I & A!

2009-01-13 @ 18:54:21
URL: http://gillbergs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0