Tack!

Vad gulliga ni är! Tack för alla söta kommentarer angående nyårsinlägget! Jag måste säga att jag trivdes superbra i klänningen och kände mig skitsnygg!

Igår kväll var jag hos Lollo och åt mat och snackade massa skit om allt och ingenting. Sov där och jobbade några timmar idag. Vad skulle man då hitta på ikväll? Jo, det slutade med att jag och Lollo nu sitter här hos mig och har käkat taccogratäng, ska kolla Sex and the city-filmen (igen, man kan inte se den för många gånger. Det är den och mamma mia) och dricker vin och en pina colada. Mums och mys!



Jobb imorgon igen.


Puss!



Kommentarer
Postat av: Louise Ulfstad

MUMS! Det var gott och trevligt :)

2009-01-05 @ 19:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0