I Stockholm

Så, nu har jag lite tid att skriva. Har verkligen varit fullt upp hela tiden sedan jag kom hit till Stockholm. Efter en lång bussresa var jag i alla fall framme och eftersom det var ganska sent så gick jag och la mig ganska direkt.

Gick upp tidigt på torsdagen för att vara på mässan när den öppnade. Mötte Therese. Gick på mässan hela dagen. Man fick tyvärr inte fotografera så jag har inga biler att visa upp. Eller jo förresten, man fick ta kort  innan man kom i i själva mässhallen på utställningen med årets tema "Sagans värld". Har dock inte hunnit lägga in dom i datorn ännu, men ni ska få se. Lovar!

Jag var på mässan igår också, fast ensam. Det har verkligen varit superskoj, men jag kan tänka mig att det kanske är ännu roligare om man får lov att köpa in saker, t.ex om man har en butik eller så. Har även presenterat mig för en del folk i olika branscher och flera var positiva till utbildningen och så. Ska försöka smälta lite nu vad som verkar bra eller mindre bra. Återkommer när jag har tänkt klart, haha.

Följde med Therese på inflyttningsfest till en av hennes kompisar igår kväll. Kul och trevligt!


Idag har vi varit på stan hela dagen. Mycket folk, mycket REA, men faktiskt inte så mycket handlat. Ett vitt baslinne på Zara och en stickad tröja från Beyond Retro. Billigt, snyggt och bra!


Nej, nu ska jag kolla lite på det jag har fått tag på under mässan. Kolla lite bloggar om inredning och så som jag blivit tipsad om.



Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0