Wiiehoo!

Ringde till SJ och kollade upp biljetten idag eftersom söta Elina hade kommenterat här och påmint mig om att hon jag köpte biljetten av kanske hade bokat med sitt Piro-kort. Men det hade hon inte som tur var så jag är på den säkra sidan och åker gratis! Wiiehoo!

Idag jobbade jag min sista dag för nu i alla fall. Blir kanske någon helg under våren om jag är hemma och så, men annars blir det lugnt ett tag nu. Fick blommor av min gulliga chef idag eftersom jag fyller år imorgon. Ja, inte för att jag slutade utan för att jag fyller år. Rosa tulpaner! Åh, älskar rosa blommor som ni som har läst här ett tag kanske har förstått?


Nej, nu skall jag återgå till tårtbaket.

Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Elenor

Många GRATTIS kramar på din födelsedag! Vi önskar dig en riktigt bra dag :)

Kram från Elenor med familj.

2009-01-08 @ 10:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0