Yesman!

Kom precis hem från bion. KOllade Yesman, den nya med Jim Carrey. Rolig, men inte den bästa han har gjort! Fullsatt var det i alla fall och hon som satt brevid Daniel hoppade till rejält två gånger och slog nästan till honom en gång. Hon träffade bara kepsen haha.

Jobb imorgon i alla fall. C skickade meddelande och frågade om jag kunde jobba. Såklart jag kunde!
 Nej, nu ska jag planera lite inför min födelsedag som är på torsdag. Ska ha kalas för mamma, systrarna och D's familj. Det är lite som måste handlas och lite annat som ska fixas.

Förresten blev det bra med håret men jag funderar på om det ska vara lite mer rött i. A som klipper mig lovade att hon ska fixa det åt mig om jag vill så jag ska nog gå tillbaka och säga att jag vill ha det fixat. Ni får vänta lite på en bild.


Godnatt och sov gott!



Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0