Anitoxidanter på burk, tack!

Kom hem ungefär en timma senare än beräknat i lördags kväll. Var helt slut efter resan. Packade upp min väska och däckade sedan i soffan framför Ondskan.
 Halsontet smög sig på igår morse. Gick direkt och köpte färsk ingerfära. Rev och hällde på hett vatten. Bästa medicinen mot förkylning helt klart. Så tröttsamt att jag får tillbaka det igen och igen bara.
 Orkar inte med det mer så idag på lunchen gick jag till hälsokost och köpte antioxidanter på burk. Har gjort det någon gång förut när kroppen inte vill hänga med i mitt tempo så jag hoppas att det ska funka den här gången också.

Nej, nu ska jag sova. Sova är ju också bra medicin.

Förresten, innan jag somnar; jag sålde kläder till en viss Värmlänning idag. Inte så spännande som det låter, men lite kul var det allt! Nu blev ni bra nyfikna va?!


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Elina

Va han snygg?

2009-07-14 @ 23:12:54
URL: http://e5.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag säger pass på den frågan! ;)

2009-07-15 @ 13:55:16
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: Frida

Berätta :D

2009-07-19 @ 14:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0