Lovely frukost på balkongen

Fil med blåbär och hallon. Knäckebröd med keso och paprika. Det är min frukost idag och jag sitter på balkongen och äter det just nu. Underbart! Ska jobba men börjar inte förrän kl 12. Känns som jag har all tid i världen när jag börjar sent. Eller ja, sent och sent, men senare i alla fall. Mycket senare än jag har gjort på Fräscht som senaste tre månaderna. Det är stor skillnad på 8 och 12.

Verkar som att det är lite svalare idag. Lagom liksom. Vi svenskar gillar ju ordet lagom.

Nej, nu ska jag fixa det sista och sedan åka ner mot stan. Det sista innebär för övrigt att måla tånaglarna och borsta tänderna. Så vet ni!


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0