Mysdagar med mamma

Jag har haft ett par jättemysiga dagar med med mamma här hos mig. Käkade mat på balkongen när hon kom på torsdag kväll. Fick examenspresent; en till Harry Potter-bok till samlingen. Tror att det fattas två stycken nu. Tack!!

Betsämde oss för att inte gå på stan på fredagen, utan att åka på en liten utflykt med bilen. Mot Sunne var tanken. Vi hamnade i Mårbacka till slut. Guidad visning på Selmas herrgård och fika i den mysiga trädgården. Innan det åt vi lunch på Solbacka gästgiveri. Mysigt. En heldag med superfint väder!

Avslutade med middag på Alfie på kvällen. Åt jätegod grillad hälleflundra med pepparrotscreme. Till efterrätt blev det italiensk vaniljglass med varma hjortron och en espresso till det. Underbart gott kan jag meddela.

Hon åkte igår morse. Jag jobbade hela dagen och sedan blev det paaarty på kvällen. Jätteroligt och massa glada, trevliga och festsugna människor. Det gillas!

Har tagit bilder, men har som vanligt inte lagt in dom från telefonen än.


Puss!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0