Självaste herr K

Sovmorgon i morse. Skönt! i och för sig skall jag väl inte klaga som aldrig börjar innan klockan tio, men det var hur som helst väldigt skönt.

Åkte en sväng till IKEA. Självaste herr Kamprad var på besök. Rätt roligt att jag lyckas tima exakt samma dag. Han var ju där förra året när jobbade och då trodde jag väl inte att jag skulle se honom där igen. Köpte några nya handdukar.

Åkte in till stan igen. Fyndade ett par chinos, två linnen och nya armband. Blev mat också. Det som är det tråkigaste att lägga pengarna på.

Har bara barit hemma och tagit det lugnt resten av dagen. Pratat lite i telefon och sökt ett jobb.

Bild från när jag och mamma var på Mårbacka förra veckan. Somrigt!


 

Puss!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0