Underbart! Lovely!

Sådär ja. Väntade 50 min i Jönköping och hann ladda batteriet lite i alla fall. Räcker till en reseuppdatering och några bilder. Men nej, det mobila bredandet orkar inte ladda upp några bilder här i dom småländska skogarna. Tyvärr. Ska försöka hinna med att lägga in dom ikväll.

Hur som helst går resan bra. Åker buss med "Maggan" nu. Hon hälsade välkommen i högtalarna precis och hjälpte mig dessutom att lägga in min stora, tunga väska i bagageutrymmet. Inte helt vanligt bland alla dessa småsura och uttråkade busschaffisar. Sånt gillar jag; folk som gillar sitt jobb!

Pratade precis med söta Ilina. Längtar tills jag är framme nu. Tess är redan där. Nog för att det är helt okej här på bussen, men ändå. Jag är prat- och skvallersugen. Ja, ni som känner mig vet att jag tycker om att prata, haha.

Måste även tillägga hur bra allt känns just nu. Livet leker. Underbart! Lovely! Kan inte bli så mycket bättre. Så nu vet ni! Var bara tvungen att berätta det för er. Jag vill aldrig att den här sommaren ska ta slut.



En bild orkade bredandet med. En gammal bild från i höstas. Den här är så Kalmar för mig. För visso är inga personer med, men ingen nämd och ingen glömd. Er jag saknar, Ni vet vilka ni är! Den bara påminner om allt bra, roligt och jobbigt jag gått igenom där. Ensam och tillsammans. Korridoren, klassen och alla märkliga och helt galet roliga projekt som har styrts upp under året. 
 Jag blir så nostalgisk nu när jag tänker på allt. Tur att jag snart är framme!


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0