Ni kommer att förstå hoppas jag

Dag för en veckas uppdatering! Jag tror att ni kommer förstå varför det var en vecka sedan sist.

I måndags flyttade från lägenheten jag har bott i i tre veckor för att komma lite närmare stan. Snälla Karro hjälpte till med det. Tusen tack!! Börjar bli van vid det där med att flytta nu känns det som. Känns bra här i nya lägenheten också. Jag måste säga att jag trivs dit jag kommer och tur är väl det! 
 Dagen innan kom Erika och Karro och drack lite vin och snackade en massa skit. Mycket underhållande kväll måste jag säga, eller hur tjejer??

Har jobbat resten av veckan. Massor att göra eftersom våran REA började i onsdags. Mycket folk, vilket är väldigt roligt. Dagarna går så snabbt. Hann med en kväll på Koriander i onsdags. Bra ställe det där! Min nya favorit tror jag.

Eftersom jag lagade mat när Erika var hemma hos mig sist så bjöd hon igen i torsdags. Lax med bulgur- och fetaostsallad och jordgubbs- och rabarberpaj med vaniljglass till efterrätt. Underbart gott kan jag meddela!

Söta Lollo kom hit i fredags och hälsade på. En mycket underhållande kväll blev det då också! MYCKET! Hon stannade tills i morse. Kul att ha dig här vännen!


Ja, jag har jobbat idag, men är ledig måndag och tisdag. Inget planerat men det är ganska skönt faktiskt. Ni förstår varför det inte har blivit mycket skrivet här antar jag.

Just det, förresten beställde jag dom andra väggorden också från Hemmating. Fick dom efter bara ett par dagar. Jättefina. Jag bara lägtar efter att få sätta upp dom på en vägg som är min egen. Inom en snar framtid kanske, kanske inte?


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0