Väggdekor från "Hemmating"

Har hittat en mysig inredningssajt som bl.a. säljer väggdekorer i form av både bilder, citat och väggord. Blev så sugen på den söta ängeln att jag var tvungen att beställa en. Fick hem den idag i en smart förpackning. Lovely!

En sådan här förpackning fick jag med dekoren i. Perfekt

med tanke på min resväska!



Inspirationsbild från hemmating.se


Eftersom jag, som ni vet, för tillfället bor i min resväska, kommer jag ju att få vänta med att sätta upp dekoren tills jag fixat ett lite mer permanent boende. Jag blir så sugen på att fixa och greja en massa redan nu. Men - den som väntar på något gott - sägs det ju.


Jag föll även för typsnittet på bilden nedanför (liknande typsnitt som jag har i min heather) så jag funderar på att göra en beställning av dessa kloka ord också. Fint va? Man kan dessutom välja vilken färg man vill att texten eller bilden ska ha, men för min del är ju svart alltid svart!



"Dance... Love... Sing... Live"



Inspiration från hemsidan.

Bilder: http://hemmating.se


Alla produkterna är gjorda av vinyl och verkar vara lätta att montera upp på väggen. Kolla hur du går till väga här.


Det finns massor med olika dekor att välja på. Kolla in företagets hemsida här

 --> http://hemmating.se.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Guuu vilken bra sida...ett väggcitat påväg hem till mig :D

2009-07-14 @ 20:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0