Dagens jobbjag och tomatsoppa

Första dagen på jobbet. Jätteroligt! Kul att träffa tjejerna (inga killar där idag). Magkänslan säger att det kommer bli en rolig jobbsommar.
Trött i fötterna är jag dock. Lite ovan att gå på butiksgolvet, men det brukar ju gå över redan efter ett par dagar.


Dagens jobbjag. Klänningen köpte jag här om dagen på och skorna
inhandlades igår. Sorry, bilden är jättesuddig, men ni får stå ut!


Tomatsoppan står på spisen. Väntar på att den ska bli klar så jag kan käka lite. Hungrig! Ska fortsätta med examensarbetet sedan. Fick en del gjort igår, men en del kvar också så jag ska försöka komma någon vart ikväll. Det dumma är att värmen gör mig helt seg i huvudet. Men de ska nog gå bra.

Va har ni gjort i värmen? Är ni ledig och solar och badar eller jobbar ni också?

Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0