Jag sammanfattar helgen med ett ord; SUPERBRA!

Trött är ett väldigt passande ord just nu. Faktiskt måste jag säga att det är positivt för jag har haft en grymt rolig helg. Lite vin med F och D i fredags. Syster kom och shoppade loss igår. Very nice! Kul förresten att ni har kommenterat min fråga i förra inlägget. Fler åsikter kanske?
Vidare. Fotbollen gick ju åt h-vete men orka lägga energi på det. Utekväll igår. Very nice! Sent blev det, men vad gör det när man kan slappa hela dagen idag! Pratat med söööta Ilina. Snart ses vi i Kalmar. Och du också Hanna. Ses till veckan ju!!! Längtar!! Minireunion innan vi ses vid examensdagen allihop! 
 
Har lagat gulaschsoppa ikväll och kollat på en grym dokumentär om hur makt och pengar påverkar och styr världen. Tre timmar lång, så jag ska se klart imorgon.
Så jag sammanfattar helgen med ett ord; SUPERBRA!

Vad har ni gjort?
Firade ni nationaldagen?
Röstade ni i EU-valet?
Åt ni god mat?
Något annat roligt???


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0