Mina tjejer, ni är underbara!

Hade en så mysig och rolig kväll igår. Mina tjejer, ni är underbara! Dessutom god caesarsallad, gott rosévin och ett par iskalla päroncider. Kan det bli bättre? Skulle inte tro det. Uteservering hela kvällen. Det är sommar det vill jag lova! Uppdateringar med det ena och andra och lite snack om framtiden. Lovely! Kommer sakna er mina Kalmariter, men vi ses ju snart igen när det är examensdags om ett par veckor.

Intervjuerna har gått bra. Känns konstigt att det ska sitta en helt ny klass där till hösten där jag har fått varit med och bestämt delar av den! Men roligt! Superroligt!

Hann med en lunch med L på Skafferiet också. Älskade skafferiet. Synd bara att dom hade ändrat innehållet i kycklingsalladen (även om det fortfarande var gott). Jättekul att ses L! Snart ses vi igen och då är det Karlstad som gäller!

Sitter på tåget hem till Göteborg nu. Hem, ja, det är ju faktiskt hem nu och det känns verkligen så även om jag "bara" är inneboende. Allt känns bra just nu faktiskt. Happy!

Har tagit lite bilder, men har fortfarande ingen kabel så ni får hålla ut lite till!

"Värnamo, Värnamo nästa!"

Ska skriva lite på mitt exarbete nu.

Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Louise

Kul å se dej med :) Vi styr upp den bästa sommarn genom tiderna vettu ;)

2009-06-17 @ 12:39:36
URL: http://metrobloggen.se/frokenfraken
Postat av: Daniel

Tjenare! börjar bli lite dårligt med uppdateringar nu tycker jag.. allt bra med dig??

2009-06-21 @ 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0