Moving out. Moving on.

Är fortfarande seg efter förkylningen. Tyvärr pendlar fortfarande mellan hosta och snuva. Hoppas att det snart ger med sig.

Skulle ha varit i Kungsbacka och grillat igår, men jag var helt slut så det fick bli lite mat på stan och sedan lördagsmys i soffan med Sex - & the City filmen. Lika underbar varje gång.

Har packat ihop allt här nu. Syster är på väg hit och snart bär det av till Karlstad. Jag har verkligen haft det så så underbart bra dom här tre månaderna i Göteborg så det känns lite tråkigt att flytta härifrån. Men å andra sidan ska det bli så roligt, som jag skrev innan, att träffa alla mina värmlänningar igen! Supersommar, here I come!
T och J; jag har trivts så bra med att bo hos er. Vi hörs och ses ju igen!
Göteborgstjejerna; I'll be back!

Ett litet tacktal blev de nu eller vad man ska säga. TACK för mig för nu Götet, vi ses snart igen!!

Har en del bilder att uppdatera med, men just nu är allt nerpackat så ni får dom en annan dag.

Nästa gång vi hörs är jag i Värmland.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: T

Du är redan saknad gumman! Hoppas resan gått bra och att du kommer att trivas bra med dina ny/gamla kollegor på MQ. Tack för de två sista och riktigt mysiga dagarna i stan. See u!

2009-06-28 @ 19:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0