Nu är det bara ett glas vin som saknas!

Kom fram till Karlstad igår kväll. Var otroligt varmt att köra eftersom AC:n var trasig. Stannade i Frändefors på vägen upp och käkade en sallad. Heja Frändefors. Ni förstår. Inget mer om det. Packade upp det mesta igår för att kunna njuta av en ledig dag idag.

Jag och Lotta spenderade dagen på stan. Lite shopping. Ett par skor. Åt god kyckling- och fetaostsallad på Mache. Har saknat det. Salladerna där är grymma! Var inne på jobbet och pratade lite och kollade läget. Börjar jobba imorgon. Ska bli så roligt! Känner mig taggad. Pepp på att sälja liksom. Det är så det ska va.

Nu sitter jag på balkongen och njuter av kvällssolen. Underbart. Lovely! Det är bara ett glas vin som fattas, men om jag känner Karlstadtjejerna rätt så ska nog det ordna sig under kommande dagar och resten av sommaren så jag nöjer mig med mitt bubbelvatten med päronsmak.


Nu ska jag skriva lite på mitt examensarbet. Tänkte bli klar ikväll. Eller någon annan dag kanske.


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0