Sjukt taggad

Vaknade av klockan i morse trots att jag är ledig. Visste ni att den stänger av sig när man har snoozat den i en timma. Inte jag, men nu vet jag det. Tänkte vara lite duktig och gå upp i tid för att få något gjort. Gick upp vid nio. Tyckte faktiskt att det var rätt så duktigt ändå, trots att jag hade snoozat den där timman.

Yoghurten var slut och jag var så sugen på en smoothie. Drog på mig mjukisbrallorna, en tjock tröja och ett osminkat fejs och gick ner till Coop. Mitt kära, älskade DYRA Coop. Handlade frukost. Det är det här jag älskar med stan. Allt finns bara ett par minuter bort. And I like it!

Sitter nu fortfarande osminkad i mjukisarna (dock ingen tjock tröja längre, men en tunn tröja) och skriver på mitt exarbete. Har fått en del gjort idag och jag börjar känna att det nog kommer att lösa sig, även om det är en hel del kvar att göra. Kan meddela att det inte har kännts så förrän idag.

Kollade på Draknästet igår kväll. Har inte sett det innan, men jag blev sjukt taggad att jobba och verkligen visa att jag vill komma någon vart nu efter utbildningen. Vet inte varför riktigt, men just nu känner jag mig bara sjuk taggad på en massa saker. Positivt? Javisst!

Ett något flummigt inlägg det är, men I like it. Nog för nu och happy friday!

Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0