Stekar'n och hennes syster, haha

Har haft syster här idag. Shoppat loss på stan. Nya skor, sandaler. Lite nytt under, smink och nya glajor. Lotta var inte så dålig heller och fick med sig ett par påsar med nytt hem. Käkade lunch. Kycklingsallad. Shoppade lite mer och avslutade med en kaffe mocca creme på Frank's. Mycket lyckad dag med andra ord!


Har förresten röstat idag till EU-valet. Var så nära att strunta i det, men så ville jag ändå göra det. Vad? Det håller jag för mig själv. Superbra att man kunde rösta i Nordstan utan att ha med sig sitt röstkort. Jag uppgav bara personnummer och fick en valsedel. Fick visa leg och sedan var det klart! Bra va?
 Har ni röstat?


Jag i nya glajorna med en underbar kaffe mocca creme i handen.



Syster med brillorna på och en likadan kaffe i högsta hugg!


Nu till dagens fråga:

Tycker ni att vi är lika, jag och Lotta?


Frågar eftersom jag har fått höra det oftare och oftare på sistonde. Kräver nu ett eller flera svar från er mina vänner!


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygga solglasögon du!

2009-06-06 @ 20:12:07
Postat av: Zia

Japp :)

2009-06-06 @ 22:56:16
URL: http://sofijah1.blogg.se/
Postat av: cicci

Absolut inte ;-)



Du är en Johansson och Lotta en Andersson, Matilda är en blandning där emellan, så är det bara :-D

2009-06-06 @ 23:38:02
Postat av: Elina

ojoj.. minst sagt!:) Ni är såå SÖTA!

2009-06-07 @ 12:29:45
URL: http://e5.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Håller med min syster! Storasyster är en "Johansson" och Lotta mellansyster är en "Andersson"!! I vår familj är det nog mer så att storasyster är en "Andersson" medan mellansyster är en "Johansson". Strunt samma... Två riktiga puddingar i stan ser ni iaf ut att vara!! =)

2009-06-08 @ 15:42:07
URL: http://gillbergs.blogspot.com/
Postat av: Daniel

Ja i vissa vinklar kan ni vara lika ibland men för övrigt nej

2009-06-08 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0