Utlovade bilder

Här kommer lite utlovad bilder. Håll till godo!




Såhär fin var min syster på balen. Tyvärr regnade det. Tur att man kan bidraga
med ett matchande paraply då. För övrigt var mamma och L lika glada som
alltid!






Sedan bar det av till Kalmar för två rekryteringsdagar. Bodde hos fina Ilina
och var ute och käkade med söta Hanna på kvällen. Lägg extra märke till
den underbara Josef Frank-plånboken. Den är Hannas och är enligt mig
(och Hanna också såklart) helt fantastisk! Tack för en underbar kväll tjejer!
Och roliga dagar Ilina!


Helgen efter det bar det av hem till Tanum igen för att fira midsommar.
Midsommarbakelser med grädde och jordgubbar ska man ju ha såklart!
Firade midsommaraftonen med förfest hos söta Frida tillsammans med
lite annat folk. Så kul!



Sista helgen i Götet. Ingen grillfest med tanke på min elaka förkylning men
sushi och en drink med söta Tirsa gick ner ändå. Man kunde ju inte hålla sig
i värmen! Fikade en stor is Chai innan jag åkte igår. Underbart gott!



Sådär. Nu är ni lite uppdaterade. Bättre sent än aldrig.

Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vilken fin bild! Midsommar var nice nice måste jag säga. Det var kul att äntligen ses igen! Ha det så bra, ta hand om dig. Puss!

2009-07-03 @ 18:24:31
Postat av: Lotta

Så här fin var min syster på balen. DU glömde lägga till på Matildas bal. Blir lite confused nu, var de mig eller Joni du mena?

Men tack ska DU ha! (hoppas du läser de på rätt sätt x) haha)

2009-07-06 @ 21:49:33
Postat av: Josefin

Joooni va de jag menade, eller? Hm, jo Joni va de allt. And that's why! Tack ska DU ha!! haha

2009-07-06 @ 23:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0