Utkast: Jag mår ... Så kan det gå med dåligt batteri

"Jag mår bättre nu. Har vilat upp mig hemma hos mamma. Eller ja, vilat och vilat. Jo, eller nej, jaja hur som helst har jag varit där och hälsat på i helgen. Åkte på fredag förmiddag och dagens mission var att fixa systers hår inför balen. Jättefint blev hon med håret, klänningen och allt det andra. Lovar att lägga ut en bild men just nu har jag ingen kabel till kameran med mig så ni får hålla ut!

Igår gick förmiddagen åt till att fixa potatissalld till 50 pers! Yes, vi hade släktträffa med fastrar, farbröder, kusiner och kusinbarn på min pappas sida senare på kvällen och vi blir allt som allt ca. 50 pers!
 Blev en supertrevlig kväll och det tror jag alla tyckte!

Är på väg till Kalmar nu. Ska rekry......"

Så långt hann jag skriva igår innan batteriet tog slut på datorn.

Har rekryterat nya studenter inför höstens utbildnings för fullt idag. Kul!

Vi hörs!

Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0