En shopaholics bekännelser

"En shopaholics bekännelser" blev det igår. Jag har läst boken innan och tykcte att den var superbra och rolig men jag måste säga att filmen var en besvikelse. För det första hade dom tagit bort otroligt mycket av bokens innehåll, som dom väl i och för sig allatid gör när det ska blir film, och för det andra så har filmen knappt någon handling, vilket boken har. Så, nej den kan jag tyvärr inte rekommendera er att se.

Har ni läst boken?



Matilda på Landvetter på väg till Mallorca, redo att läsa första och andra
boken av Sophie Kinsella; En shopaholics bekännelser och En shopaholic
i New York.



Jag håller på och tvättar nu och skall återgå till det. Vi hörs!



Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0