Idag är första dagen på min sista vecka

Idag är första dagen på min sista vecka här i Kalmar för på lördag bär det av härifrån och mot Karlstad. Har bara praktiken klar nu. Fattar inte riktigt vart det här året tog vägen?!

Har varit i skolan idag för första gången på en och en halv vecka. Usch, det suger verkligen att ha så lite att göra så det var skönt att det hände något vettigt igen. Visst det är jätteroligt att vara ledig och hitta på massa kul saker, men det kan blir för mycket av det goda efter ett tag, så nu är jag back on track i två dagar och sedan börjar jag packa inför flytten till Göteborg.
 Eller ja, jag åker inte till Gbg direkt utan mellanlandar i två veckor hemma i Karlstad.

Den lilla kursen vi läser nu heter Presentationsteknik. Så våran uppgift till imorgon blir att förbereda en fem minuter lång presentation om något intresse vi har. Hm, jag utövar ju inte någon speciell sport eller annat sånt, så jag tänker prata om bloggen. Ja, det får låta hur patetiskt det vill men det känns faktiskt bättre än att prata om shopping eller något annat sånt. Så det är det jag skall ägna kvällen åt.


Vad ska ni göra?!


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0