Minnen, skratt och några tårar

Hade en jättemysig dag igår. Lunchade på stan med Ilina och Therese. Grekisk buffé, inte helt fel kan jag säga. Kvällen fortsatte med bowling och mat på Harry's med klassen. Superroligt. Grattis Ilina till vinsten! Lite tråkigt att behöva säga hej då till alla nu, eftersom vi inte kommer ses förrän sista veckan, i Juli.

Jag igår kväll.



Är verkligen inte bra på avsked. Blir jätteblödig och tycker det är jättejobbigt. Dom flesta som bor här i korridoren åkte iväg igår så då blev det kramar och några tårar från min sida. Det spelar liksom ingen roll att jag vet att jag säkert kommer träffa dom igen, jag kan bara inte låta bli alla känslor. Jaja, sån är jag.
Har haft så roligt här med er och kommer sakna er allihop! Skönt att man kan ta med sig så många bra och roliga minnen härifrån i alla fall.

Har käkat brunch idag med Ilina och Therese. Therese flyttar imorgon bitti så det blev några fler tårar, både från henne och mig. Du är underbar tjejen och vi hörs ju såklart framöver igen! Massa goda minnen här med såklart!

Ilina, jag och Therese



 


Bruch; juice, smoothie, kaffe, minibaguetter, muffins och naturgodis.
Mysigt och gott!



Har några kvar att krama hejdå innan jag flyttar på lördag. Usch, det är lite jobbigt men samtidigt ska det bli superkul att flytta och göra LIA:n i Göteborg. Och flera av er kommer jag ju att träffa igen!


Nej, nu ska jag laga lite mat och sedan ska jag börja packa ner lite saker.

Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

mums va gitt:)

2009-04-01 @ 13:35:19
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Anonym

Gott:)

2009-04-01 @ 13:35:25
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0