Det är sånt man har söndagar till

Oj vad helgen har gått snabbt. Hade nästan inga planer, förutom att syster skulle komma hit och shoppa, när jag gick hem från jobbet i onsdags. Dagarna bara flyger förbi.

Idag har jag och Tirsa varit på Freeport i Kungsbacka och fyndat lite. Ja, jo, ja, pengarna kommer inte förrän i morgon, men jag lånade av mina sparpengar och det enda jag köpte var en tröja för 129 spänn! Så nu har jag ursäktat mig för mig själv också.

MQ har en outletbutik där också, men jag är faktiskt lite besviken. Inte mycket att hänga i granen även om det var halva priset på allt. Tyvärr. Men som tur är tycker inte alla som jag så om ni åker dit kanske ni hittar något!

Är hungrig och väntar på middagen; laxburgare! Åh vad det är skönt att turas om att laga mat. Jag gillar det här med att vara inneboende, inte bara därför, men jag är ju faktiskt aldrig ensam.

Snart reprisen på Grey's. Missade det i onsdags så jag tänkte ta igen det nu. Det är sånt man har söndagar till!


Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0