Fågelskit mitt i stan, mitt i prick!

Började morgonen med att möta upp Matilda på centralen. Käkade frukost på Espresso House. Åh, det är alltid lika gott! Vidare in till stan för shopping till syster yster. Hon ska på bal/avslutningsfest nu när hon slutar 9:an och behövde en klänning att ha på sig. Kul mission måste jag säga. Det är inte varje dag man bara går runt och letar fina klänningar. 
 Vi hittade i alla fall en jättesöt, kort, lite fluffig på MQ. Bra val med både butik och klänning måste jag ju säga, haha. Jo, men faktiskt så är den klänningen en av mina favoriter av det som finns just nu och den passar perfekt för det här!

Lunchade på Condecco. Mozzarellasallad. Gott, även om Matildas basilikaaioli var det godaste!


Är hemma nu och försöker göra lite nytta genom att skriva en jobbansökan. Usch, det är alltid segt att skriva sånt, men det måste man ju för att ha chans att komma på intervju.

Måste även berätta dagens värsta och mest komiska sak. Jag och M gick mot Kompassen och eftersom det har regnat från och till under dagen trodde jag att det var vatten som droppade ner från taket, men ICKE; det var en fågel som bajsade! Usch!!! M fick lite på tröjan och på sin jacka. Jag klarade mig nästan undan men fick lite på ryggen på min jacka. Fy f*n va äckligt! Sånt händer väl inte mig eller? Tydligen, så nu ska jackan genast tvättas ren från den äckliga skiten! 


Fyndade det här rosa headbandet för en tia på indiska.

Tack för en trevlig dag på stan sis!


Puss!♥




Kommentarer
Postat av: Matilda

Fågelskit, första och sista gången hoppas jag x)

2009-05-22 @ 18:29:58
Postat av: Elina

Du är Söt!

2009-05-22 @ 22:16:44
URL: http://e5.blogg.se/
Postat av: Josefin

Matilda: Första men kanske inte sista. Det kan man aldrig vara för säker på vad det gäller fåglarna och deras toavanor.



Elina: Tack desamma sweetie!

2009-05-23 @ 01:05:12
URL: http://missjosefina.blogg.se/
Postat av: Daniel

Haha ni lyckas då med det mästa ni två:P hehe hade gott

2009-05-24 @ 00:43:28
Postat av: Louise Ulfstad

Haha! Hoppas fåglarna har skitit innan jag kommer i helgen :)

2009-05-26 @ 19:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0