Jag har haft en grymt kul helg

Jag har haft en superbra helg. Lollo kom i fredags eftermiddag. Gick direkt och käkade thai för att sedan gå vidare till lorensbergskabarén. Jättebra kabaré och perfekta platser. Dom jag bor hos hade fått biljetter genom jobbet. Så kul att vi fick följa med! Åkte hem efter det för att ladda inför lördagens shopping.

Heldag på stan med underbart väder och sedan en grymt kul utekväll på det. Kan ju inte bli så mycket bättre, eller hur?

Idag har vi solat i slottsskogen. Hur skönt som helst. Så roligt att du kom och hälsade på Lollo! Det måste göras om snart igen.

Är jättetrött nu och ska sova. Vi hörs imorgon. Ny vecka med en ny måndag!


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tjenixen! Längesen jag var inne och kollade hur du har det. Och du verkar ha det ganska bra i "Götet"! Här hemma rullar väl vardagen på i en rasande fart. Är ganska mycket att göra på jobbet just nu. Kul!! Dagarna bara far förbi... Ha det gött!

2009-06-03 @ 19:04:29
URL: http://gillbergs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0