Lilla, DYRA, Coop Nära

Jaha, då var måndagen redan avklarad då. Var rätt trött i morse. Konstigt att man blir trött av långhelg?! Hur som helst har vi hunnit med en hel del på jobbet idag. Tömning + staging + konsultation. Var hemma vid sju. Fick mat; köttfärssås och spagetti. Smakar alltid bra!

Fick ett reklambland från det lilla, DYRA, Coop Nära som ligger ett par minuter bort från här jag bor. Surprise; massa billig frukt & grönt. Yes, perfekt, tänkte jag. Hur ofta kostar mango 5 kr st liksom?! Glad och nöjd gick jag mot Coop. Och vad tror ni? Jo, såklart är både mangon, annansen och salladslöken (allt detta hade jag siktat in mig på) slut!!! Så det enda jag fick med mig hem var melon, som i och för sig var god. Synd bara att det inte var mango. Men vad kan man förvänta sig av lilla Coop. Kanske inte så mycket. Hoppas ju att dom får hem mer under veckan. Jag lovar arr hålla er uppdaterade!


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tuuupist asså... Ja, man kan bli mycket irriterad på att det inte finns det man siktat in sig på. Men visst är det ändå mysigare med en liten butik än en stormarknad. Mer känsla liksom...

2009-05-26 @ 19:48:50
URL: http://gillbergs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0