Lovely

Oj, oj. Nu ska ni få en liten uppdatering sedan sist. Jobbade mellan kl 8-21 igår. Huset skulle ju stagas och vi som hade planerat två och en halv dag till det jobbade över och gjorde klart det. Var rätt mör när jag kom hem vid kvart i tio kan jag meddela. Men kul är det! Trivs med jobbet och tjejerna där är supergulliga.

Idag har vi både stagat och tömt. När man köper home stagingtjänsten av Fräscht får man ha grejerna hemma hos sig (hyra) i sex veckor innan vi kommer och hämtar det. Eller om man får sålt sin bostad innan det så hämtar ("tömmer") vi lägenheten eller huset innan de sex veckorna har gått.

Åh, ikväll ska jag äta pannbiff. Pratade på jobbet förut om hur gott det är och när jag kommer hem talar J om för mig att det är det som blir middag idag. (För er som har missat så turas jag och dom jag bor hos om att göra middag.) Lovely!


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Elina

95 besökare!:)

2009-05-13 @ 00:06:00
URL: http://e5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0