Någon som håller med?

Det har varit konstigt väder här nu i flera dagar. Spöregnar på morgonen och spricker upp och blir sol på eftermiddagen. Inte så skönt att cykla till jobbet på morgonen med andra ord. Har haft massa kläder på mig + mössa och vantar så jag har ändå klarat mig ganska bra från att bli sjöblöt. Har i och för sig haft med mig kläder till jobbet och bytt till dagens outfit när jag har kommit fram. Men ändå. Jag hatar regn! Så nu vet ni det.
 Någon mer som tycker samma eller annat?


Idag har det varit lungt på jobbet. Eller ja, två kundbesök och en massa planering inför kommande stagingar. Imorgon ska det stagas igen. Åh! Det är verkligen kul det här jobbet. Har redan gjort 4 veckor nu och det har gått otroligt snabbt. Tänkt att det redan är en månad sedan jag flyttade hit!

Nej, nu väntar jag på att mamma ska ringa. Hon skulle äta när jag ringde för en stund sedan och sa att hon skulle ringa upp.


Imorgon är det helgen mina vänner. Vad händer?

Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0