Nu tar jag helgen

Idag har det verkligen varit en händelserik dag på jobbet. Började dagen med en tömning. Snabbt och lätt gick det. Åkte på inredningsbesök (folk som vill ha hjälp att inreda sitt hem, alltså inte samma som staging inför försäljning utan "vanlig" inredningshjälp). Lärorikt och kul. Kunden hade ett nybyggt hus med både natur och vatten som utsikt. Underbart hus där det verkligen fanns alla möjligheter att inreda snyggt!

Fortsatte med lunch och sedan bar det av på en konsultation. Kunden bodde i ett fint, dyrt område, men det var verkligen inte ngt han representerade själv. Så efter en timma där var det skönt att komma hem till ett par i en vanlig liten tvåa. Avslutade dagen med en tredje konsultation i en trea i stan. 


Så idag har det hunnits med en hel del. Imorgon är jag ledig för att alla andra på jobbet är lediga. Tänkte börja med mitt ex-arbete då. Får se hur det går med det.


Puss!♥



Kommentarer
Postat av: Elina

Underbart att du får vara med så mycket i all sorts arbete!:) Du är så Duktig!

Xarbetet.. prata inte om de!:(

Ps. Det går bra för min blogg nu också! D.s

Puss på dej

2009-05-14 @ 20:11:52
URL: http://e5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0