Over

Så var helgen snart slut igen då. Sov lääänge på lördag och njöt av att inte behövs göra någonting alls! Läste ut min bra bok. Eller alltså det var en chicklit som man bara ville skulle fortsätta och aldrig ta slut. Ni vet en sån där bok som handlar om en snygg, framgångsrik tjej som jobbar med något coolt och råkar ut för både det ena och det andra. Ja, ni vet... Det är ju inte direkt som att läsa bra böcker av kända författare, men ni som har läst sådanna typer av böcker förstår vad jag menar, right?

Hur som helt. Kvällen spenderades hos F igen och ett gäng kompisar till henne. Träffade hennes syster som jag inte träffat på så länge. Kul!

Har haft en väldigt lugn dag här hemma idag. Åkte med T och handlade en sväng. Fyndade en vinterjacka (ja, jag vet att det inte är vinter på ett tag men är det typ 80% rea så kan man inte motstå den.) Har jag letat hela denna vintern efter en liknande och inte hittat någon så idag tror jag bara att det var ment to be. 200 spänn får gå på sparkontot. Det enda rätta, eller hur?!

Nej, lite TV ni och sedan sova. Ska staga ett hus imorgon så jag behöver all energi jag kan få!

Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0