Städa, sätta in papper i pärmen och annat torsdagsnöje

Oj, oj vilken dag! Kundbesök och tömning i ett, men en god lasagne hann jag i alla fall köpa och käka till lunch. Är superlugnt på jobbet imorgon så då är jag ledig. Ska försöka skriva lite på exarbetet, även om det tar emot lite. Man är så inne i jobbet att man nästan glömmer bort att man går i skolan. Positivt - javisst, men tyvärr har arbetet blivit lite lidande så imorgon ska jag fixa med det på dagen.

Efter det ska jag ner till centralen och möta söta Lollo. Åh, det ska blir så roligt att hon kommer och hälsar på. Ska dricka vin, shoppa och bara ha kul. Har dessutom spåtts superfint väder med 20-25 grader under lördag och söndag så det kan väl inte bli mycket bättre än så här känns det som!

Nu har jag lite att pyssla med. Ska städa, sätta in massa papper och få lite ordning i min pärm + att jag tänkte måla mina naglar i någon snygg färg. Det där sista kanske inte är så viktigt, men det ska jag i alla fall göra.


Nu tar jag helgen! Vad gör ni?


Puss!♥




Kommentarer
Postat av: Louise Ulfstad

Helg i gbg :) ska bli så kul att komma ner!

2009-05-28 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0