Åh, jag har saknat er ♥

Säljuutbildningen i morse var bra med många smarta tips och trix. Man behöver lite extra pepp ibland! Kul!

Har ätit mat med Elina ikväll efter jobbet. Bästa Elina! God mat lagade hon till mig också. Tack snälla söta!

Imorgon är det jobb igen. Sedan är jag ledig i hela tre dagar. Gissa vad som händer då? Jag får finbesök här i Kalmar. Två av mina bästa, Lollo och Erika, kommer och hälsar på mig hela helgen. Åååh va kul det ska bli. Har saknat er massor mina underbara vänner!




Puss alla söta! ♥





Kommentarer
Postat av: Erika

Sommarminnen!! Hade missat att du lagt upp denna bilden. Hur var det nu.. kvällen då Erika råkade ut för stekar´n, ha ha ha... Denna sommaren var oslagbar! Puss & Kram

2009-11-22 @ 14:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0