Sammetsbyxor i Skafferiet

Började dagen med en fika på stan tillsammans med sötaste Elina. Ibland är det skönt att göra någonting innan man börjar kl. 12 istället för att sova bort hela förmiddagen. Mysfika med massa prat. Viktigt och oviktigt som vanligt. Ett tag var vi väldigt seriösa och kom in på hur man kan dra ner på elkostnaderna (i våra små lägenheter). Då kändes det som det hade gått liite för långt in på vuxenlivet så vi bytte snabbt samtalsämne!



Jag i mina sammetsbyxor. Love!





Kände mig glad, pigg och pepp efter fikan. Åkte till jobbet nöjd med en god latte i magen.


Två av mina kollegor på MQ


Imorgon börjar jag tidigare för vi ska ha säljutbildning. Alltid kul!

Puss! ♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0