Prinsessor ska bo vid slottet

Har burit ner lådor, balkongmöbler och annat överflödigt till mitt förråd i källaren. Köpt en matta och lite växter. Ställt i ordning stolar och bord. Lånat Elinas kamera. Så nu, äntligen, kommer dom efterlängtade och utlovade bilderna på min lägenhet.


Mitt retroinspirerade kök. Lägg märke till det snygga kaklet!



Mina egenmålade köksmöbler



Vardagsrummet



Låg bänk med min fiiina lampa



Nygamla soffan



Romantisktinspirerat i sovrummet



Toalett



Myshörna/tvätthörna



Min prinsessgroda. Prinsessor ska ju bo vid slottet.



Smygtitt i mitt spegelskåp

Puss! ♥



Kommentarer
Postat av: Hanna

Så himla fint! Väntar på en inbjudan =)

2009-11-06 @ 21:38:52
Postat av: Louise Ulfstad

Är avundsjuk på din matplats, ditt vardagsrumsgolv (ful-plastmattan hittar du hos mig), på din fiina lampa och slutligen din lilla söta prinsessgroda :) Ska bli roligt och se lägenheten live nästa helg! puss!

2009-11-06 @ 22:21:40
Postat av: Lotta

Göööör snyggt syster... tyvärr kommer väll dröja hemskt länge innan ja får se de irl ;)

2009-11-07 @ 13:20:06
Postat av: Jon

Snyggt Jossan! Första personalfesten blir hos dig=)

2009-11-09 @ 00:44:27
Postat av: Anonym

Vilken söt groda! Precis som Jossan! :) Puss på dig vännen, hoppas att du trivs!

2009-11-11 @ 11:03:31
Postat av: Therese

Vilken söt groda! Precis som Jossan! :) Puss på dig Vännen!

2009-11-11 @ 11:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0