Ett stycke målat köksbord

Målade det sista på mitt köksbord i morse innan jobbet. Ambitiöst? Javisst. Jag vet att det inte hör till vanligheterna att jag går upp extra tidigt men idag blev det i alla fall så.

Ledig imorgon. Här ska det shoppas blommor och lite annat smått och gott som jag inte fick med mig sist. Fint ska det bli så det till slut kan bli några bilder åt er.

Musikquiz med tjejerna på O'learys ikväll. Mycket trevligt och gissa vem som kom på delad första plats!?! Ja, just det VIIII!!! Tyvärr blev vi även tredje sämst av dom bästa så vi fick ett par snygga kepsar som tröstpris. Revansch nästa vecka kanske?

Kanske man skulle sova lite nu?


                                                               Puss! ♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0