Hur efterlängtad är inte den liksom!

Det känns som hemma här i Kalmar nu. Jag har bara bott här i en och en halv månad men det spelar ingen roll för jag trivs. Såklart spelar det säkert roll att jag bodde här när jag pluggade förra året men ändå. Det känns inte aöös konstigt som det ibland gör på ett nytt ställe.

Kunde inte somna inatt, men det gjorde inte så mycket. Eller jo, såklart är det tråkigt att inte kunna sova, men eftersom jag har bästa lilla lägenheten gick jag upp och tände en lampa och satte igång radion. Vakna med P3 coh P4 är ens vän i natten, haha!

Jobb idag + attt LÖNEN har kommit! Hur bra och efterlängtad är inte den liksom!


                                                           Puss! ♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0