I wish. I wish. And dream.

Har inget speciellt för mig idag på lunchen. Har ätit upp min matlåda med spagetti och köttfärsås. Måltiden som jag för övrigt tror är Sveriges vanligaste matlåda.

Sitter och funderar över saker jag skulle vilja ha. Finns ju hur mycket som helst. Dels kläder här ifrån MQ, men även en massa andra saker. Fina kuddar till soffan, nytt smink (någon som vet varför allt alltid tar slut samtidigt), massage, en jättefin ljuslykta som jag har sett på Plantagen oc en stor taklampa med rosa sidenskärn. Underbar, men dyr.

Undrar just vad tomten tänker ha med sig till mig i år!

Vad önskar ni er?

 

                                                               Puss! ♥



Kommentarer
Postat av: Tirsa

Inget du önskar dig från Mary Kay? Fortsätt drömma! Det är det som gör livet lite härligare. Kram!

2009-11-24 @ 22:08:19
Postat av: Josefin

Har fortfarande kvar mitt från MK :) Jag kommer aldrig sluta drömma! Drömma gör absolut livet härligare.



Kram!!

2009-11-24 @ 22:37:15
URL: http://missjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0