Kan lösningen stavas V O L T A R E N ' T ???

Tack och lov för att det finns värktabletter. Jag har gått runt med värk i nacke och axlar i över en vecka nu. Ätit någon Iprén hit och någon Alvedon dit utan något större resultat. Sötaste Lollo masserade bort det värsta igår men så i morse så kom det smygande igen. Har flyttat upp sig högt upp i nacken. Så i eftermiddag fick jag nog och gick till apoteket. V O L T A R E N ' T  hoppas jag nu att svaret stavas. Flera gånger om dagen sa hon på apoteket så jag testar det och hoppas på att det blir bra.

Gillar egentligen inte att stoppa i mig massa sånt här men å andra sidan tänker jag inte hålla på att ha ont. Så nu var det sagt också.

Imorgon är det jobb igen och efter att ha varit ledig i tre dagar är jag sugen på att komma igång igen. Tycker ju det är så roligt att träffa alla kunder och såklart mina kollegor också.

Hur går det med bloggtipsen? Kom igen nu!


                                                               Puss! ♥

 



Kommentarer
Postat av: Louise Ulfstad

Jag skickar en kram på posten som kanske hjälper lite mot smärtan :)

Tack för en underbart rolig helg iaf!

Ps. Bloggtips är inte min grej, kolla på en film istället :P

2009-11-16 @ 21:53:14
Postat av: Petra

Ett bloggtips: pyttis.blogg.se

2009-11-17 @ 08:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0