Mina sköna mjukisbrallor

Kvällen på Byttan var mycket trevlig. Massa dansande människor med röda detaljer. Drickandes? Såklart ett glas rött kvällens tema till ära.

Jobbade både igår och idag. Är lite sliten och trött känner jag. Men troligtvis beror det på att jag är intsälld på en ledig dag imorgon. Ska bli skönt att hinna fixa i ordning i lägenheten. Måla stolar och bord hade jag också tänkt mig så jag kommer inte ha tid att sova bort hela dagen.

Har dragit på mig skönaste mjukisbrallorna, tänt ljus och krypit ner under en filt här i soffan. Tänkte kolla en film innan det är dags att sova. Sova tidigt.

Nej, nu ska jag fixa lite dipp till mina tortillachips. Eller ja, dipp och dipp. Jag tänkte blanda creme fraiche med lite pesto. Orginella ingredienser för att vara mig va?

                                                               Puss! ♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0