Sedan sängen

Trött i kroppen. Jobbat hela helgen plus att vi va ute en sväng igår. Tobbe, som jag gick i samma klass som förra året var i Kalmar, och frågade om jag och Elina skulle med ut. Självklart ville vi det. 
Mycket trevlig kväll. Jag körde så jag vaknade ganska utvilad ändå i morse. Skönt!

Är lugnt på jobbet just nu. Folk har väl, liksom jag, inga pengar kvar på kontot. Men efter onsdag kommer nog julhandeln igång och det gillas!

Sitter i soffan med en varm vetesäck runt nacken. Försöker mjuka upp med lite värme. Det verkar hjälpa. Håll tummarna för att det onda snart försvinner.

Ska snart gå och lägga mig. Lägga mig tidigt. Sova. Sova länge eftersom jag börjar kl. 12 imorgon.

Nej. Lite bloggar kvar att läsa. Bl.a morgondagens astro på elle.se.
 Sedan sängen.


                                                              Puss! ♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0