Svarta, halvblanka och snyggt blir det också

Fortsätter mjukistemat idag. Behöver ju inte piffa sig när man är hemma en dag och grejar.
Målar mina stolar nu. Pinnstolar. Det tar längre tid än man skulle kunna tro eftersom det är så pilligt med alla pinnar. Snyggt blir det i alla fall. Svart halvblank färg. Två av fyra är klara.

Ska bära ner alla tommar flyttkartonger i mitt förråd senare idag. Måste få lite ordning här nu!

Två stolar och ett bord återstår att måla plus att jag har ett par paket från IKEA som ska monteras ihop. Ja, det går i alla fall framåt!


                                                              Puss! ♥

 



Kommentarer
Postat av: Louise Ulfstad

Jag gillar att du förbereder inför vår ankomst till Kalmar :) ska bli roligt att se hur du bor!

2009-11-02 @ 15:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0