Tråkigt. Tråkigare. Jättetråkigast!

Åt frukost i morse, lunch på jobbet och baguette med bl.a fetaost (som för övrigt är en storfavorit) nu ikväll. Tråkigt bara att jag p.g.a min dumma förkylning inte kunde känna vad något av det smakade. Filen, som i vanliga fall heller inte smakar så mycket, var om möjligt ännu mer smaklös. Kycklinggrytan med ris som jag så duktigt hade fixat igår kväll smakade liiite starkt eftersom det var mycket chili i. Men det är väl inte den starka smaken man vill känna? Allra mest besviken blev jag på fetaosten som jag lyxade till med och köpte en dyrare än vanligt. Inte värt dom där extra kronorna alltså!

Slutsats:
Usch vad det är tråååkigt att äta när ingenting smakar någonting!


Nu ska jag sova. Imorgon är min lediga dag så då ska det minsann hinnas med allt möjligt roligt hoppas jag.


                                                Puss & godnatt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0