Fredag, klarblå himmel och sol

Helg igen. Skönt. Även om jag är ledig så blir det ju skillnad på vardag och helg ändå. Den största skillnaden är väl att alla andra också är lediga och det är ju trevligt. Blir en lugn och skön helg här hemma hos mamma. Sista helgen innan jag flyttar och börjar nya jobbet. Ska träffa F, som jag inte inte har träffat på evigheter. Hon är hemma och hälsar på sin familj så det passade ju nu när jag också är hemma.

Åh, jag längtar så mycket till att börja jobba och flytta. Har letat lägenhet för fullt hela den här veckan. Får reda på två stycken på måndag, varav jag verkligen, verkligen hoppas på den ena. Håll tummarna för mig!


                                                               Puss!♥

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0