Ingen värme

Hittade en lapp i postlådan när jag kom hem igår. "Imorgon onsdag 28/10 kommer vi under dagtid stänga av värmen p.g.a. renovering på första våningen. Vi behöver under dagen komma in i er lägenhet för att lufta elementen."
Tror ni att det var lätt att utnyttja sin sovmorgon när det dånar i elementen? Nej! Dom har inte varit inne i min lägenhet än, men runt klockan åtta började dom greja med elementen under och det lät kan jag meddela!

Jaja, nog klagat för nu.

Ska göra mig klar nu och åka till IKEA.


Puss! ♥



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja Du... Fördelen med att bo i lägenhet är ju att det är NÅN ANNAN och inte en själv som får gå upp på morgonen för att lufta element! ;D



Skämt å sido... Synd att Du inte fick njuta av Din efterlängtade sovmorgon. Men hoppas att Du gjorde riktigt roliga fynd på IKEA istället!!



Kram!



PS. Du har la inte missat att jag har en utlottning på gång inne hos mig?!? Kika in vet ja'! DS.

2009-10-28 @ 23:54:17
URL: http://gillbergs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0