Ja, då är det bara att flytta in då!

Vet ni?! Jag har fått lägenhet!!! Fram och tillbaka, men till slut blev det en två på 47 kvadrat nära centrum i Kalmar. Det läggs in nya golv, nya vitvaror och målas liitee. Underbart! Åh, det ska bli så skönt med sitt eget igen. Det blir inflyttning om ett par veckor så sålänge fårjag bo hos min kära vän Elina och hennes N. Supergulligt, verkligen! Vi ska bli sambos Elina (och N)!!!

Ska åka till mormor nu. Har en del flyttkartonger i hennes förråd, eftersom det blev lite trångt här hos mamma med både mina och Lotta prylar. Packade ju bara ihop allt snabbt när jag flyttade i våras, så jag ska ta mig en kik på vad jag faktiskt har i dom där lådorna. Kan ju bli riktigt spännande.



Puss! ♥

 


 

 

 



Kommentarer
Postat av: PetraGra

Grattis till lägenheten! Hoppas det går bra för dig med flytten och nya jobbet!

2009-10-06 @ 16:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0