Och lite bilder på det

Regn och rusk. Men det hör ju liksom till på hösten. Det kan ju till och med vara lite småmysigt en söndag som idag. Då finns det liksom inga måste att göra något. Man får ligga och kolla på SATC med gott samvete, dricka te och gå i mysbyxor.

Hade en kul kväll igår. Alla människor verkade vara festsugna och det kan ju bara sluta på ett sätt - party! Lite bilder på det:





Elina har åkt och jobbat så jag fördriver lite tid vid datorn och lite med att prata i telefon. Pratade länge med Lollo förut. Finns så mycket att prata om nu när vi bor så långt ifrån varandra. Det finns det ju såklart ändå men, ja, så är det i alla fall.

Ska gå och kolla på lite möbler sen. Såg en annons på blocket och eftersom hon bor precis granne med min nya lägenhet tänkte jag att det kan vara värt att kolla om hon har något jag kan ha användning för.


Puss! ♥

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0