Pigg och fräsch

Tog cykeln till affären förut och handlade lite mat. Svamprisotto serverades till middag ikväll. Gott och snabbt fixat.

Det mesta är uppackat ur lådor och väskor nu. Skönt. Att jag har ett grönt trädgårdsbord och blå pinnstolar får gå. Stolarna skall bli svarta så småning om och så ska trädgårdsbordet bytas ut mot ett vanligt som också ska få en omgång med den svarta färgen. Kommer bli så bra när det är färdigt.

Skulle diska efter maten förut men det behövdes inte för jag har ju diskmaskin nu. Lyxigt värre!

Ligger och funderar på om jag ska fixa naglarna innan jag får och lägger mig. Tror faktiskt det får bli så. Ikväll bilr det sova tidigt så man är pigg och fräsch imorgon på jobbet. Ny dag, ny möjligheter!


                                                           Puss! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0