Regn utöver det vanliga

Och vad hittade jag nu i mormors källare undrar ni? Jo, en matservis, kaffeservis, matberedare, strykjärn, ljuslyktor, massa böcker och annat smått och gott. Hela 12 lådor var det. Oj, vad mycket grejer som ska in i min nya lägenhet!


Kom precis hem från en mindre rolig biltur. Åkte till Frida i Göteborg för att hämta hit min cykel som har stått hos henne sen jag flyttade i våras. Inga problem. Regnade halva vägen dit, men helt okej att köra. På tillbakavägen hade regnrusket och stormen nått även Götet. Så hemresan bestod av regn, blåst och x antal vattenplaningar. Körde i 80 på motorvägen. Trodde aldrig att jag skulle komma hem igen. Men det gick ju bra till slut ändå, även om  både axlar och nacke är stela och ögonen mycket trötta.

Godnatt!


                                                              Puss! ♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0